FANDOM

Tony "Rush" Carrera − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Rusha wcielał się Anthony Addabbo, w latach 1997−1998.

Charakterystyka Edytuj

W listopadzie 1997, samolot Erica Forrestera i Lauren Fenmore, którym wracali z Włoch, rozbija się gdzieś na Grenlandii. Zostają odnalezieni przez tajemniczego Rusha. Mężczyzna zakochuje się w Lauren i postanawia pozbyć się Erica, w którym Fenmore jest zakochana. Kobieta namawia Rusha do zgolenia brody. Gdy tylko to czyni, Eric rozpoznaje w mężczyźnie fotografa, który zamordował znaną modelkę, Sharon Stills. Rush rzuca się na Erica i związuje go. Później atakuje Lauren, ale Forresterowi udaje się uwolnić. Między mężczyznami dochodzi do walki, podczas której Eric strzela do rywala z kuszy. Strzała przebija Rusha na wylot. Eric i Lauren zostają odnalezieni przez Stephanie i Ridge'a. W 1998 roku, rannym Rushem opiekuje się dziewczyna o imieniu Amur. Mężczyzna dochodzi do zdrowia i obiecuje sobie, że odnajdzie Lauren. Zabija Amur i dostaje się na statek płynący do Stanów Zjednoczonych. Kiedy przyjeżdża do Los Angeles, znajduje adres Lauren. Widzi jednak ukochaną w ramionach swojego brata bliźniaka, Jonnego. Rush konfrontuje się z bratem i wyznaje mu, że zamierza zabić Fenmore. Gdy Jonny chce zadzwonić na policję, brat ogłusza go i związuje. Jedzie do Lauren i podaje się za Jonny'ego. Gdy kobieta rozpoznaje jego prawdziwą tożsamość, Rush rzuca się na nią. W międzyczasie, Eric uwalnia Jonny'ego i razem jadą do Fenmore. Wywiązuje się walka, w wyniku której Rush wypada przez okno i ginie na miejscu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki