FANDOM

Ursula − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Ursulii wcielała się Diana Morgan w latach 2004, 2005, 2007, 2009, 2011.

Charakterystyka Edytuj

Ursula jest dziennikarką, pojawiającą się podczas różnych okazji m.in. w domu mody Forrester Creations. W październiku 2004, Ursula zjawia się na konferencji, podczas której Eric i Ridge ogłaszają powrót Brooke do firmy.

W czerwcu 2005, podczas konferencji Forrester Creations, Ridge ogłasza powrót Taylor, uznawanej wcześniej za zmarłą.

W styczniu 2007, w rezydencji Forresterów, dziennikarze zasypują Ridge'a i Brooke pytaniami o skandal na pokazie mody, wywołanym przez Stephanie, która publicznie ujawniła kompromitującą przeszłość Jackie. W lutym 2007, Nick i Jakie informują na konferencji prasowej o wykupieniu większości prestiżowych butików.

W lutym 2009, Forresterowie zwołują kolejną konferencję. W październiku 2009, Katie i Bill zwołują konferencję prasową, kiedy oboje przejmują FC.

W maju 2011, Forresterowie zwołują konferencję, kiedy Brooke i Thomas promują swoją współpracę przy nowej kolekcji. We wrześniu 2011, podczas konferencji, Hope promuje swoją kolekcję Hope for the Future. Dziennikarze zasypują jednak dziewczynę pytaniami o jej wstrzemięźliwość. W grudniu 2011, Ursula pojawia się na pokazie domu mody Jackie M. Designs.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki