FANDOM

Vivienne "Viv" Avant − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Vivienne wciela się Anna Maria Horsford, w latach 2015–2016, 2017.

Charakterystyka Edytuj

Akceptacja Mai (2015–2016) Edytuj

Vivienne jest matką Mayi i Nicole oraz żoną Juliusa. W lipcu 2015, zjawia się w L.A., kiedy mąż przysyła ją, aby zabrała do domu Nicole. Ona jednak nie chce wracać. Vivienne zapewnia Mayę, że ją kocha, ale odrzuca propozycję córek, by zostać w mieście. Wkrótce, do miasta przyjeżdża również ojciec sióstr, Julius. Oświadcza Mayi, że spróbuje ją zaakceptować. Tuż po pokazie mody, Rick publicznie oświadcza się Mayi na wybiegu i zostaje zaakceptowany. Julius i Vivienne decydują się zostać w mieście do czasu ślubu. W sierpniu 2015, tuż przed ceremonią, Maya słyszy kłótnię rodziców. Julius nie szczędzi przykrych słów odnośnie Mayi i oświadcza żonie, że nigdy nie zaakceptuje jej przemiany. Narzeczona Ricka przerywa ślub i oświadcza, że musi porozmawiać z ojcem. Ona i Julius kłócą się przy wszystkich. Mężczyzna opuszcza ceremonię, a Vivienne przeprasza córkę i zostaje na uroczystości. Rick i Maya zostają małżeństwem. W październiku 2015, w rezydencji Forresterów zjawiają się Vivienne i Julius. Mężczyzna przeprasza córkę za zachowanie na ślubie i chce zaakceptować to kim ona się stała. Rodzicie wyjawiają córkom, że zamierzają przeprowadzić się do Los Angeles. Julius jest oburzony, kiedy dowiaduje się, że Nicole ma zostać surogatką Ricka i Mayi. W listopadzie 2015, Vivienne i jej mąż zjawiają się w szpitalu, aby zaniechać zabiegu, ale bezskutecznie. Julius modli się o to, żeby jego córka nie została zapłodniona. Wkrótce, dr March potwierdza, że Nicole jest w ciąży. Na zaproszenie Mai, Viviennie i Julius spędzają Święto Dziękczynienia u Forresterów. W grudniu 2015, Vivienne przygotowuje się do rozmowy o pracę. Julius nie jest zachwycony, kiedy żona wspomina mu, że do L.A. przyjeżdża Sasha, która jest dla nich jak rodzina i była zawsze blisko związana z Nicole. Wkrótce, Rick oznajmia siostrom Avant, ich rodzicom oraz Zende, że cała ich szóstka spędzi święta na Hawajach. W marcu 2016, Nicole mówi rodzicom, że straciła Zende na rzecz Sashy. Julius uważa, że córka sama jest sobie winna. W kwietniu 2016, Vivienne namawia Sashę, aby poczekała ze związkiem z Zende do czasu porodu Nicole. W maju 2016, Julius popiera pomysł Nicole, która chce poprosić Sashę o opuszczenie miasta. Vivienne jednak współczuje dziewczynie i wspomina jej trudny okres dojrzewania oraz wychowywanie się bez ojca. Wkrótce, Nicole powstrzymuje Sashę przed wyjazdem na lotnisko. Żąda również od ojca, aby powiedział żonie prawdę. Julius wyznaje zdruzgotanej Vivienne, że Sasha jest owocem jego romansu. Nawiązał go z Lucy, kiedy żona odwróciła się od niego, gdy nie chciał mieć nic wspólnego z Mayą. Nazywa swoją nieślubną córkę pomyłką. Chciał zapłacić Lucy, żeby wyjechała z Sashą, ale ona odmówiła. Viviennie nie chce widzieć swojego męża. Wkrótce, wzruszeni Maya, Rick i Vivienne czuwają przy Nicole, która zaczyna rodzić. Kobieta rodzi córeczkę, Lizzy, którą oddaje Rickowi i Mai. Niebawem, w szpitalu zjawia się również Julius, który po raz pierwszy bierze na ręce swoją wnuczkę. Tymczasem Zende i Nicole wracają do siebie, ale Sasha ogłasza, że jest w ciąży. Wychodzi jednak na jaw, że dziewczyna kłamała. W czerwcu 2016, Julius przeprasza całą swoją rodzinę i prosi o wybaczenie. Vivienne obiecuje, że będzie starać się mu wybaczyć. Nicole przebacza Sashy, która przysięga, że stanie się lepszą siostrą dla niej i Mai. Wkrótce, Vivienne zapewnia Nicole, że słusznie postąpiła, prosząc Zende o zrezygnowanie z fotografowania Sashy w bieliźnie. W sierpniu 2016, rodziny Forresterów i Avant świętują chrzciny Lizzy. We wrześniu 2016, Vivienne gratuluje Mai, która została poproszona o zaśpiewanie hymnu narodowego podczas kolejnego meczu baseballowego.

Powroty (2017) Edytuj

W lutym 2017, Vivienne i Julius pojawiają się na ślubie Nicole i Zende. W maju 2017, załamana Nicole wyznaje rodzicom, że być może nigdy nie będzie miała dzieci, z powodu blizn macicy, utworzonych po pierwszej ciąży. Julius nazywa niesprawiedliwością fakt, że Nicole oddała Lizzy, która może być jej jedynym dzieckiem. Vivienne towarzyszy córce podczas wizyty u dr March, która potwierdza wcześniejszą diagnozę - ciąża, choć nie wykluczona, jest mało prawdopodobna. W czerwcu 2017 okazuje się, że w dokumentach adopcyjnych Lizzy znaleziono pewne błędy i sporządzono nowy, który wymaga podpisów Nicole, Ricka i Mai. Nicole jednak waha się nad złożeniem podpisu. Maya wyznaje matce, że Julius podjudza jej siostrę, by walczyła o Lizzy. Kobiety wraz z Rickiem i Zende postanawiają raz jeszcze porozmawiać z Nicole. Zende prosi żonę, by nie słuchała ojca i podpisała dokumenty adopcyjne. Przekonuje, że jeśli nie doczekają się własnego dziecka, dokonają adopcji. Nicole przeprasza wszystkich za swoje wątpliwości i podpisuje dokumenty. We wrześniu 2017, Julius i Vivienne dowiaduje się, że Nicole i Zende rozpoczynają pracę w Paryżu, co zasugerowała Maya. W listopadzie 2017, Julius i Vivienne pojawiają się u Forresterów na kolacji z okazji Święta Dziękczynienia.

Związki Vivienne Edytuj

– są małżeństwem,
– mają dwie córki, Mayę i Nicole.

Śluby Vivienne Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
1. Julius Avant Małżeństwo (poza ekranem) Nadal