FANDOM

William "Will" Logan Spencer − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Willa wcielał się m.in. Zane Alexander Achor, w latach 2013−2016, 2018.

Biografia Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (2012−2018) Edytuj

W maju 2012, Katie informuje swojego męża, Billa, że spodziewa się dziecka. Spencer nie okazuje radości, gdyż jego żona przeszła zabieg przeszczepu serca i ciąża niesie ze sobą ogromne ryzyko. Mimo to, Katie nie zgadza się na aborcję. We wrześniu 2012, po kłótni z mężem, Katie niespodziewanie zaczyna rodzić. Skomplikowany poród odbierają dr Caspary i dr Meade. Lekarze decydują się przeprowadzić cesarskie cięcie. Na świat przychodzi zdrowy chłopiec, ale serce Katie przestaje bić. Kobieta przeżywa śmierć kliniczną, ale lekarze przywracają ją do życia. W październiku 2012, Katie nie może nawiązać więzi z synkiem, gdyż jest przekonana o swojej rychłej śmierci. Kobieta prosi Brooke i Billa, aby zajęli się Willem, podczas gdy sama porzuca rodzinę.

Konflikt z Billem (2018−) Edytuj

W sierpniu 2018, Katie prosi Billa, by zajął się Willem, którego nie widział od wielu tygodni. Oboje spędzają razem wieczór, ale chłopiec chce wrócić do domu matki. Niebawem, Bill odwołuje kolejne spotkanie z Willem z powodu spraw biznesowych. Chłopiec obwinia się o całą sytuację. Kiedy jednak Spencer skraca spotkanie biznesowe i zjawia się po syna, on woli zostać z matką. Kolejnego dnia, Bill ponownie proponuje Willowi, by spędzili razem dzień. On jednak odmawia, gdyż umówił się już z kolegą.

Przypisy Edytuj

  1. Dokładna liczba odcinków nieznana z powodu braku informacji o ilości odcinków aktorów dziecięcych
  2. Zane Alexander Achor – 71 odcinków (odc. 6552–7859)
    Finnegan George – 6 odcinki (od odc. 7904)