FANDOM

Zoe Buckingham − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Zoe wciela się Kiara Barnes.

Biografia Edytuj

W lipcu 2018, brytyjska artystka Zoe pracuje nad muralem w domku na plaży Wyatta Spencera, do posiadania którego sama go namówiła. Przysłuchuje się jego rozmowie z Sally Spectrą, która zwierza się Spencerowi ze swoich problemów z Hope Logan. Dziewczyna wykorzystuje sytuację i ukrywa laptopa Sally. Wkrótce, Zoe zjawia się w barze Bikini, gdzie z zazdrością obserwuje Xandera Avant i Emmę Barber. Wraca wspomnieniami do chwil w Londynie, kiedy Xander wyznawał jej miłość. Kiedy mężczyzna wychodzi z baru, Zoe celowo oblewa drinkiem Emmę, aby ją poznać. Wspomina rozstanie z Xanderem, który zostawił jej jedynie pożegnalny list tuż przed wyjazdem z Londynu. Zoe mówi do swojego kota Harry'ego i wspomina wykorzystanie laptopa Sally do pisania pogróżek na stronie kolekcji HftF. Jest przekonana, że uda jej się odzyskać Xandera. Wkrótce, Zoe wyszukuje adres domu mody Forrester Creations i udaje jej się dostać do środka budynku, gdzie z zazdrością dostrzega całujących się Xandera i Emmę. Niedługo potem, dochodzi do spotkania byłej pary. Zoe próbuje przeprosić Xandera i prosi, by dał im drugą szansę. On sugeruje jej jednak, by wróciła do Londynu. Zoe śledzi Emmę i doprowadza do ich kolejnego spotkania w barze Bikini. Następnie wypytuje ją o jej nowego chłopaka. Niebawem, Zoe kończy pracę nad muralem i zauważa, że Wyatt próbuje zatrzymać ją w domku. Kiedy dziewczyna ma wyjść, zjawiają się Xander, Emma, Sally i Thorne, którzy domyślili się, że Zoe wypisywała pogróżki w stronę Emmy. Dziewczyna przyznaje się do wszystkiego, ale zapewnia, że były one jedynie żartem i nie zamierzała jej skrzywdzić. Pod naciskiem Zoe, Xander wyjawia wszystkim swoje prawdziwe pochodzenie. Prosi byłą dziewczynę, by opuściła miasto, kiedy Emma rezygnuje z wniesienia oskarżenia. Zoe decyduje się jednak pozostać w Los Angeles. Xander ostrzega ją, by nie próbowała dostać się do FC na pokaz HftF. Zoe zjawia się jednak w sali pokazowej, a ochroniarz Charlie bierze ją za jedną z modelek i pozwala jej przedostać się za kulisy. Tam, Emma wpada na modelkę, która skręca kostkę, a miała prezentować kreację finałową. Zoe oferuje swoją pomoc nieznającej jej Hope. Xander, Thorne, Sally oraz Emma są w szoku, kiedy spostrzegają dziewczynę na wybiegu. Publiczność jest zachwycona pokazem oraz występem Zoe. Xander stanowczo protestuje, kiedy dziewczyna sugeruje Ridge'owi, by dał jej szansę i zatrudnił ją w domu mody. Kiedy on jednak poznaje jej historię, radzi jej, by wróciła do Wielkiej Brytanii. Ona zamierza jednak pozostać w mieście. W sierpniu 2018, Zoe przeprasza Xandera, który z kolei przyznaje, że częściowo tęskni za tym co ich łączyło. Mimo wszystko prosi byłą dziewczynę o opuszczenie miasta. Tymczasem Thorne zastaje pakującą się Zoe i proponuje jej pracę modelki w FC, gdyż swoim występem zyskała grono fanów. Zaskoczona i szczęśliwa dziewczyna przyjmuje ofertę. Emma konfrontuje się z Zoe i żąda od niej rezygnacji z pracy. Ona tłumaczy jednak, że jest to dla niej wielka szansa, której nie zamierza zmarnować. Wkrótce, Xander okazuje wsparcie Zoe, która opłakuje śmierć Harry'ego. Dziewczyna konfrontuje się z Emmą, kiedy ta domaga się jej zwolnienia. Xander przerywa ich kłótnię i prosi, by obie doszły do porozumienia. Niebawem, Zoe dziękuje Xanderowi, że nie kazał jej wyjechać ze Stanów i całuje go. We wrześniu 2018, Xander zaskakuje Emmę, przygotowując dla nich romantycznie urządzoną kabinę na plaży. Dziewczyna daje mu jednak do zrozumienia, że nie jest gotowa pójść z nim do łóżka. Zoe uwodzi Xandera, przypominając mu o namiętności jaka łączyła ich dawniej. On jednak nie zamierza krzywdzić Emmy. Zoe nie posiada się z radości, kiedy odkrywa, że Xander zostanie modelem bielizny.

Związki Edytuj

– byli związani (poza ekranem).
– całowali się (2018).